Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (82)

Postaráme se o úklid kanceláří, obchodů a společných prostor budov.

Postaráme se o úklid kanceláří, obchodů a společných prostor budov.

Chcete si udržet svou značku? Glass Vitre také zajišťuje úklid kanceláří a profesionálních prostor, společných prostor budov, obchodů a prodejen. Díky vysoce kvalitnímu vybavení a technice vám zaručujeme, že vaše prostory budou zářit od podlahy až po strop! - Odstranění prachu a úklid nábytku - Údržba hygienických a kuchyňských prostor - Vyprazdňování odpadkových košů - Mytí oken, skleněných příček a zrcadel - Úklid podlahy
Soukromé Kanceláře

Soukromé Kanceláře

VAŠE PRIVÁTNÍ KANCELÁŘ ZA NEJLEPŠÍ CENU! Pronájem privátní kanceláře není volba, kterou byste měli brát na lehkou váhu, nicméně obvykle to bývá drahé... V PentHouse Business Center jsme na to mysleli za vás. Nabízíme vám možnost mít privátní kancelář na míru, ale za nejlepší cenu! Opravdu věříme, že toto privilegium by nemělo být dostupné pouze těm, kteří mají hodně peněz, ale spíše odvážným. Proto jsme vytvořili systém, téměř identický s GSM předplatným, kde platíte pouze za to, co skutečně využijete. Takto můžete ovládat své nájmy a přizpůsobit své využití podle vašeho rozpočtu a potřeb. Váš úspěch je i naším úspěchem, proto vám připomínáme, že u PentHouse Business Center jednáte s lidmi, a ne pouze s fakturačním strojem.
Podnikatelský portál v Belgii

Podnikatelský portál v Belgii

Podnikatelský úřad v Belgii je zásadní službou pro podnikatele, kteří chtějí založit nebo rozvíjet svou činnost v zemi. Tento úřad centralizuje řadu administrativních úkonů, čímž usnadňuje přístup k nezbytným formalitám pro založení a správu podniku. Obrátíte-li se na podnikatelský úřad, získáte osobní podporu a rady přizpůsobené vašemu projektu, což vám umožní ušetřit čas a soustředit se na rozvoj vaší činnosti. Podnikatelské úřady nabízejí širokou škálu služeb, od registrace v "Banque-Carrefour des Entreprises" po získání potřebných povolení k výkonu některých činností. Mohou vám také pomoci s připojením k "caisse d'assurances sociales" nebo "secrétariat social" a se sestavením žádostí o dotace. Výběrem podnikatelského úřadu zjednodušíte své administrativní úkony a zajistíte si dodržování všech právních povinností, přičemž získáte cennou podporu pro úspěch vašeho podnikatelského projektu.
Recepční - Služební Kanceláře

Recepční - Služební Kanceláře

Kancelář Pro cenově dostupnou obchodní adresu v obchodním centru Londýna využijte plně servisované kancelářské prostory společnosti Servcorp. KANCELÁŘSKÉ PROSTORY V SRDCI LONDÝNA Aby vaše podnikání mělo to nejlepší umístění a udržovalo přísný, profesionální obraz, udělejte si svou obchodní adresu plně servisovanou kancelářskou prostorou Servcorp. Naše cenově dostupné ceny poskytují vašemu podnikání přístup k klíčovým profesionálním funkcím: - Plně servisované korporátní prostory – včetně profesionálního interního podpůrného týmu - Částečné nebo plné kancelářské prostory k využití na jakékoli lokalitě Servcorp po celém světě - Mobilní kancelářská řešení s možnostmi soukromých nebo sdílených prostor - Flexibilní leasingové podmínky – 5-10 dní měsíčně nebo možnosti plného úvazku - Flexibilita členství měsíc po měsíci - Infrastruktura IT a komunikací na špičkové úrovni Klíčem k profesionálnímu úspěchu jsou nákladově efektivní řešení zdrojů. Náš kompletní profesionální balíček se postará o vaše starosti se zahájením podnikání a poskytne podporu, kterou vaše podnikání potřebuje, aby...
Technické Studie - Projektová Kancelář

Technické Studie - Projektová Kancelář

Technické Studie
KANCELÁŘ PRO STUDIE VE SPECIÁLNÍCH TECHNIKÁCH

KANCELÁŘ PRO STUDIE VE SPECIÁLNÍCH TECHNIKÁCH

AKTIVNÍ V OBLASTI VYTÁPĚNÍ, VENTILACE, KLIMATIZACE, ALE TAKÉ V: 1. KONTROLA ÚDRŽBY. 2. TECHNICKÉ A ENERGETICKÉ AUDITY. DVA INŽENÝŘI A JEJICH SPOLUPRACOVNÍCI, Z NICHŽ JEDEN JE NEZÁVISLÝ A TŘI JSOU ZAMĚSTNANCI. KLIENTELA PRVNÍ TŘÍDY. NEJVĚTŠÍ NEMOVITOSTI SE NA NĚ PRAVIDELNĚ OBRACEJÍ JAK V BELGII, TAK V LUCEMBURSKU. POZITIVNÍ REPUTACE. PRODEJ CELÉHO NEBO ČÁSTI PODÍLŮ. POŽADOVANÁ CENA 450.000 € OBRAT ZA ROK 2017 BYL 650.000 € A AKTUÁLNÍ PIPELINE JE 800.000 € NA NÁSLEDUJÍCÍCH 24 MĚSÍCŮ.
Audit certifikátu energetické náročnosti pro kanceláře - certifikace PEB Ganshoren

Audit certifikátu energetické náročnosti pro kanceláře - certifikace PEB Ganshoren

PEB-Certifikátoři jsou sdružením certifikovaných energetických auditorů akreditovaných regionem Bruselské hlavní město (IBGE) pro provádění energetického auditu PEB a vystavení energetického certifikátu PEB pro obytné budovy. Realizujeme váš certifikát PEB ve všech 19 obcích regionu Bruselské hlavní město. Extrémně konkurenceschopné ceny pro provedení vašeho energetického auditu PEB nebo certifikátu PEB PEB-Certifikátoři uplatňují extrémně konkurenceschopné ceny pro provedení vaší energetické certifikace PEB: od 70 € včetně DPH. Podívejte se na naše ceny PEB pro realizaci vašeho energetického certifikátu PEB, také nazývaného energetický audit PEB. Během návštěvy certifikátora PEB-Certifikátoři shromažďují údaje o budově a jejích technických zařízeních (doba návštěvy PEB může trvat až 4 hodiny v závislosti na složitosti budovy).
Služby pro firmy

Služby pro firmy

Abychom co nejlépe vyhověli vašim požadavkům, Bioclean vám nabízí širokou škálu služeb přizpůsobených pro firmy: - Úklid a běžná údržba kanceláří a firem - Úklid všech typů podlah - Úklid oken - Údržba okolí (chodníky, přístupy, parkoviště, …) - Menší práce na osvěžení: - silikonové spáry - výměna žárovek - drobné opravy všeho druhu, atd... - Osvěžení nátěru - Práce v oblasti obecné údržby - Interní a externí stěhování - Poskytování personálu - Dodávka a pronájem sanitárního vybavení - Facility management a údržbářské služby - A mnoho dalších možných služeb... Na základě vašich potřeb je vypracován a aktualizován technický list v závislosti na vývoji vaší firmy. Časté kontroly kvality a neustálé sledování jsou prováděny s cílem udržet maximální efektivitu naší práce.
Antistatické ESD kancelářské židle - ESD kancelářské židle ŘEŠENÍ BEZ STATIKY | Antistatické židle | ESD sedadla

Antistatické ESD kancelářské židle - ESD kancelářské židle ŘEŠENÍ BEZ STATIKY | Antistatické židle | ESD sedadla

ESD židle jsou elektrostaticky disipativní, nazývané také židle pro kontrolu statiky, určené k odvádění statického náboje do země, aby se snížil statický náboj generovaný sezením a bezpečně se vybil přes podlahové uzemnění. ESD židle jsou nezbytné pro práci s elektronickými komponenty. Statická elektřina také způsobuje mnoho problémů v kanceláři. Při implementaci celkového konceptu jsou ESD židle, vodivá podložka a kontrolované připojení k zemi ideálním řešením pro administrativní kancelářské prostory, které trpí statickou elektřinou.
Ochrana kanceláře / Recepce

Ochrana kanceláře / Recepce

Naši agenti jsou školeni k provádění dozorčích úkolů. Kontrolují přístup návštěvníků. Mohou se také postarat o recepci, odpovídat na telefon a směrovat vaše návštěvníky, jako by to dělal recepční.
Kvalifikovaná Soukromá Detektivní Agentura - Vyšetřovací Kancelář - Soukromý Detektiv po celé Valonsku

Kvalifikovaná Soukromá Detektivní Agentura - Vyšetřovací Kancelář - Soukromý Detektiv po celé Valonsku

Zaručujeme vám: • Dodržování tajemství a důvěrnosti • Přesné a bez překvapení honoráře • Vypracování smlouvy (kontraktu) bez nejasností a jasně stanovené • Každý detektiv pracující na vašem případu má ministerské povolení • Abychom vyhověli vašemu oprávněnému přání znát průběh vyšetřování, vypracování mezitímních zpráv jako doplnění k závěrečné zprávě
Kancelář - Pronájem prostoru

Kancelář - Pronájem prostoru

Situováno v prvním patře Point Centre. Maximální kapacita 10 osob a uspořádání do hexagonu. Audiovizuální vybavení (projektor,…) Internetové připojení. Kancelářské vybavení (kopírka, fax, telefon,…) Přístupnost pro osoby se sníženou pohyblivostí. Ceny pronájmu: Během dne (9 hodin): 120,00 € Půl dne (4 hodiny): 70,00 € V ceně pronájmu místnosti je zahrnuto: *Projektor, tabule, flipchart (fixy a papír), připojení k Wifi, bloky a propisky *Přítomnost koordinátora při vašem příjezdu a po celou dobu vaší akce. Je vám k dispozici pro všechny dotazy nebo požadavky. *Označení schůzky uvnitř budovy. Pevná cena na účastníka je k dispozici na jednoduchou žádost.
Úklid kanceláří - Úklidová firma pro podniky

Úklid kanceláří - Úklidová firma pro podniky

Alina Clean nabízí komplexní služby komerčního úklidu v Bruselu pro všechny typy podniků. Stovky firem ve městě a jeho okolí se každý den spoléhají na naše profesionály, aby vše uklidili, od kanceláří a maloobchodních prodejen po vládní nebo soukromé instituce. Poskytujeme úklidové služby přizpůsobené potřebám klientů. Každá firma je jedinečná, a proto se její potřeby liší. Některé firmy mohou chtít, aby naši uklízeči přišli ráno před otevíracími hodinami, zatímco jiné mohou chtít, aby uklízeči zajišťovali úklid během dne. Naše obchodní smlouvy jsou velmi flexibilní a mohou být upraveny podle vašich potřeb. Naším cílem je zajistit, aby byli klienti spokojeni s našimi úklidovými službami pro firmy. Chápeme důležitost mít čisté prostory pro naše klienty.
soudní překladatel Brusel - Překladatelská kancelář

soudní překladatel Brusel - Překladatelská kancelář

Překladatelský úřad v Bruselu, specializující se na soudní překlady a právní překlady. Překlady smluv, statutů, rozsudků, aktů, diplomů atd. Oficiální překlady do francouzštiny, nizozemštiny, němčiny, angličtiny, italštiny, španělštiny, portugalštiny, ruštiny, ukrajinštiny atd.
Kancelářské Přestěhování - Přestěhování

Kancelářské Přestěhování - Přestěhování

Dynamické firmy jsou firmy, které investují do lidí nebo do automatizace, nebo obvykle do obojího. To znamená, že se mění jejich velikost a potřebují více či méně kancelářského prostoru. Budete potřebovat partnera, který rozumí tomu, jak minimalizovat narušení běžného chodu firmy během stěhování a jak co nejrychleji vrátit vaši kancelář zpět do normálního režimu. Transworld International má zavedenou pověst v oblasti kancelářských stěhování. Ať už potřebujete kompletní a celkové stěhování vašich kanceláří, nebo jen pár stěhováků pro malé interní stěhování, Transworld International vždy nabízí správné řešení za konkurenceschopné ceny.
Domicilace firmy

Domicilace firmy

vaše bydliště v Bruselu
Pronájem kanceláří

Pronájem kanceláří

Potřebujete se přestěhovat, vytvořit pobočku, poskytnout kancelář svým obchodním zástupcům na dálku, více pracovního prostoru, lepší dostupnost, bezplatné parkování, možnosti skladování atd.? Není třeba investovat do vlastního budovy. Nepodstupujte žádné riziko a staňte se nájemcem na míru, bez smlouvy nebo časového závazku. Nabízíme flexibilní možnosti za atraktivní ceny. (Možnosti pronájmu na den nebo půl dne). Kanceláře jsou plně zařízené a „standardně vybavené“ a přístupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jste připraveni pracovat zcela nezávisle hned po příjezdu. Náš centrum nabízí maximální flexibilitu, která vám umožní přizpůsobit vaši infrastrukturu podle vašich potřeb. Zahrnuje: přístup k wi-fi, přístup na recepci a do lounge.
Poskytovatel úklidových služeb - Úklidové služby pro kanceláře

Poskytovatel úklidových služeb - Úklidové služby pro kanceláře

Údržba společných prostor je součástí našich služeb, které vám naše společnost nabízí. Dobrá hygiena přináší komfort a bezpečnost obyvatelům budovy. Můžeme udržovat všechny typy podlah a povrchů. Příprava a organizace úklidových prací závisí na technických specifikacích, konfiguraci, technikách, vybavení a produktech.
Správa back office vaší firmy

Správa back office vaší firmy

Zkontrolujte naši dostupnost a rezervujte si datum a čas, který vám vyhovuje.
Podnikatelské poradenství UK - EVROPA

Podnikatelské poradenství UK - EVROPA

Pomoc firmám ve Spojeném království při zřizování distribučního centra uvnitř Evropské unie s cílem zjednodušit distribuci objednávek k jejich zákazníkům v EU a zpět. Služba: Nabízím z centrálního servisního bodu službu přesměrování, pře-labelování zásilek přicházejících z UK a jejich zasílání s potřebnými dokumenty zákazníkům v Evropské unii, takže není nutné, aby každá firma měla vlastní sklad v Evropské unii. A postarám se o vykazování DPH, místní poplatky a daně.
Průmyslové a komerční úklidové služby

Průmyslové a komerční úklidové služby

Castle Land SRL nabízí profesionální služby průmyslového a komerčního úklidu přizpůsobené firmám všech velikostí. Naše zkušené týmy provádějí generální úklid, údržbu kanceláří, mytí oken a dezinfekci pracovních prostor. Naše služby zaručují čisté a zdravé prostředí, přičemž dodržují bezpečnostní a hygienické normy. Naše zakázkové služby jsou určeny firmám, veřejným institucím a komerčním budovám, s neustálým důrazem na kvalitu a spokojenost zákazníků.
Předběžné a proveditelné studie

Předběžné a proveditelné studie

Rozsah: • Vyhodnotit jakékoli akce na optimalizaci energie, výrobu energie nebo využití obnovitelných zdrojů energie • Analyzovat všechny rizikové faktory a definovat preventivní opatření
Počítačové vybavení - Tiskárny, Skenery, Projektory

Počítačové vybavení - Tiskárny, Skenery, Projektory

Naše vysoce kvalitní multifunkční tiskárny a kopírky nabízejí mnoho konfigurací, které vyhovují vašim potřebám. Můžete si tak přizpůsobit svou černobílou nebo barevnou multifunkční tiskárnu s různými možnostmi, jako jsou možnosti rychlosti, formátu papíru, dokončení a funkcí. Objevte na našich stránkách naše "nejprodávanější" produkty a jak naše inteligentní technologie, vynikající kvalita obrazu a nástroje pro konfiguraci mohou přispět k zvýšení produktivity vaší firmy.
Guichet entreprise Belgie

Guichet entreprise Belgie

Podnikatelský portál v Belgii je klíčovým kontaktním místem pro podnikatele, které nabízí řadu služeb usnadňujících zakládání a správu podniků. Pomáhá při plnění různých administrativních formalit, jako je registrace firmy a správa daňových a sociálních povinností. Tento centralizovaný servis zjednodušuje podnikatelský proces, což podnikatelům umožňuje soustředit se na rozvoj jejich činnosti.
OBCHODNÍ CENTRUM - One Mayfair Place - Služební Kanceláře

OBCHODNÍ CENTRUM - One Mayfair Place - Služební Kanceláře

OBCHODNÍ CENTRA Nejlepší plně zařízené kancelářské prostory s IT vybavením na prestižních firemních lokalitách. KANCELÁŘE V OBCHODNÍM CENTRU LONDÝNA Servcorp nabízí servisované kanceláře v klíčových obchodních čtvrtích a centrech ve více než 155 globálních lokalitách, včetně butikových umístění v londýnském finančním centru. Nastavte správný tón a udělejte správný dojem na své klienty a obchodní partnery, aniž byste museli platit přemrštěné ceny. Naše konkurenceschopné nájemní podmínky zajišťují, že vaše náklady zůstanou nízké. V konkurenčním globálním trhu poskytujeme kompletní a pohodlné řešení pro umístění podnikání. Konkurenceschopné ceny Servcorpu jsou přizpůsobeny tak, aby minimalizovaly vaše provozní náklady a zajistily vám flexibilitu ve vašich obchodních závazcích. Využijte: Částečné nebo plné úvazky dostupné na jakékoli lokalitě Servcorp po celém světě Váš výběr z úchvatných lokalit v prestižních obchodních centrech Mobilní kancelářská řešení s možnostmi soukromých nebo sdílených prostor Flexibilní leasing...
VIRTUÁLNÍ ADRESA - ONE MAYFAIR PLACE - Služební Kanceláře

VIRTUÁLNÍ ADRESA - ONE MAYFAIR PLACE - Služební Kanceláře

VAŠE VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE Provozte svůj byznys profesionálně bez nákladů na plnohodnotnou fyzickou kancelář. VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ - VŠE, ALE NE KANCELÁŘ Už nikdy si neberte práci domů První dojmy jsou důležité a někdy může vaše obchodní adresa hrát roli v utváření dojmu. Virtuální kancelář v Londýně vám poskytne profesionální obchodní přítomnost v hlavním městě a mobilitu a flexibilitu, kterou potřebujete k dosažení více. Vylepšení prvních dojmů, virtuální adresa Servcorp může být použita pro veškerou vaši obchodní komunikaci. Můžete si vybrat z jedné z našich virtuálních adres v 23 zemích a 155 lokalitách po celém světě. Balíček adres Servcorp je nejjednodušší způsob, jak dát vašemu byznysu skutečně profesionální firemní image za zlomek toho, co byste zaplatili za plnohodnotnou kancelář! Můžete se připojit online a okamžitě být operativní na jakémkoli trhu s našimi virtuálními adresami. Jako majitel firmy jste pravděpodobně obeznámeni s přijímáním rizik, i když vypočítaných, ale...
Zasedací místnost - Služební kanceláře

Zasedací místnost - Služební kanceláře

Kancelář Pro cenově dostupnou obchodní adresu v obchodním centru Londýna využijte plně servisované kancelářské prostory společnosti Servcorp. KANCELÁŘSKÉ PROSTORY V SRDCI LONDÝNA Aby vaše podnikání mělo to nejlepší umístění a udržovalo přísný, profesionální obraz, udělejte si svou obchodní adresu plně servisovanou kancelářskou prostorou Servcorp. Naše cenově dostupné sazby poskytují vašemu podnikání přístup k klíčovým profesionálním funkcím: - Plně servisované korporátní prostory – včetně profesionálního interního podpůrného týmu - Částečné nebo plné kancelářské prostory k využití na jakékoli lokalitě Servcorp po celém světě - Mobilní kancelářská řešení s možnostmi soukromých nebo sdílených prostor - Flexibilní leasingové podmínky – 5-10 dní měsíčně nebo možnosti plného úvazku - Flexibilita členství měsíc po měsíci - Infrastruktura IT a komunikací na špičkové úrovni Klíčem k profesionálnímu úspěchu jsou nákladově efektivní řešení zdrojů. Náš kompletní profesionální balíček se postará o vaše začátečnické bolesti, poskytující podporu, kterou vaše podnikání potřebuje, aby...
Recepční prostor - Služební kanceláře

Recepční prostor - Služební kanceláře

VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE Provozte své podnikání profesionálně bez nákladů na plnohodnotnou fyzickou kancelář. Balíček virtuální kanceláře VÍTÁME VÁS V PRVNÍM MĚSÍCI VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE Vaše podnikání bude mít prospěch z místního telefonního čísla a recepční, prestižní obchodní adresy v centru města, přístupu k profesionálním zasedacím místnostem a výhodám virtuální kanceláře a infrastruktury společnosti Servcorp. Pronajměte si virtuální kancelář v Londýně se Servcorp UK. VYZKOUŠEJTE TO DNES
pracujte odkudkoli - Služební kanceláře

pracujte odkudkoli - Služební kanceláře

VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE Provozujte své podnikání profesionálně bez nákladů na plně vybavenou kancelář. Balíček virtuální kanceláře VÍTÁME VÁS V PRVNÍM MĚSÍCI VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE BEZ OBLIGACÍ Vaše podnikání bude mít prospěch z místního telefonního čísla a recepční, prestižní adresy v CBD, přístupu k profesionálním zasedacím místnostem a výhodám virtuální kanceláře a infrastruktury společnosti Servcorp. Pronajměte si virtuální kancelář v Londýně se Servcorp UK. VYZKOUŠEJTE TO DNES
Kancelář pro 1 - 3 osoby - Služební kanceláře

Kancelář pro 1 - 3 osoby - Služební kanceláře

Kancelář Pro cenově dostupnou obchodní adresu v obchodním centru Londýna využijte plně servisované kancelářské prostory od Servcorp. KANCELÁŘSKÉ PROSTORY V SRDCI LONDÝNA Aby vaše podnikání mělo to nejlepší umístění a udržovalo přísný profesionální obraz, udělejte si svou obchodní adresu plně servisovanou kancelářskou prostorou od Servcorp. Naše cenově dostupné ceny poskytují vašemu podnikání přístup k klíčovým profesionálním funkcím: - Plně servisované korporátní prostory – včetně profesionálního interního podpůrného týmu - Částečné nebo plné kancelářské prostory k využití na jakékoli lokalitě Servcorp po celém světě - Mobilní kancelářská řešení s možnostmi soukromých nebo sdílených prostor - Flexibilní leasingové podmínky – 5-10 dní měsíčně nebo možnosti plného úvazku - Flexibilita členství měsíc po měsíci - Infrastruktura IT a komunikací na špičkové úrovni Klíčem k profesionálnímu úspěchu jsou nákladově efektivní řešení zdrojů. Náš kompletní profesionální balíček se postará o vaše starosti se zahájením podnikání a poskytne podporu, kterou vaše podnikání potřebuje, aby...